sobota, 25 listopada 2017

Ruiny gotyckie


     Witam szanownych oglądaczy.
 No i zabrnąłem. Zapatrzyłem się na model kartonowy na Paprykarzu, napatrzyłem się na zdjecia po powrocie i zapragnąłęm zbudować coś podobnego. Podobnego do bazyliki mariackiej w Gdańsku. Niepodejrzewałem że mi takie monstum wyjdzie, a wyszło coś wielkiego. Zresztą figurka daje wyobrażenie o rozmiarze makiety. Nie jest to wprawdzie wierna kopia oryginału, coś tam dodałem, coś zmieniłem, jednak układ został chyba zachowany. Proporcje również. Chyba. szkada że nie zrobiłem mniejszych cegiełek, co zncznie lepiej by wyglądało. następnym razem będą i cegiełki, nie wielkie kamienne, i nie będzie wielkich pustych dziur w ścianach, ale pojawią się przynajmniej ramy witraży, jeżeli nie same witraże. Niestety, nie wszystkie miejsca sa dostępne dla gracza, ale taki układ, wszędzie mało miejsca. Nawet zdejmowany dach niewiele by tutaj pomógł. Nie za dużo zdjęć?




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz