piątek, 25 grudnia 2015

Ruiny postapo cz.I

 
  Na początku był Chaos, nie, raczej Słowo. Wróć, na początku był obrazek o ten, a dopiero po nim nastąpił Chaos.

  Tak mi się to spodobało, że postanowiłem te ruinki zwiedzić osobiście. A żeby zwiedzić, muszę je najpierw zbudować, bo czekać na gotowe to ja nie mam czasu. Więc buduję. Do końca jeszcze trochę zostało, ale już teraz MUSIAŁEM się pochwalić tym co już powstało.







 Niestety musiałem projekt dostosować do swoich możliwości, więc daleko mu będzie do doskonałości.
Nie wiem jakim cudem, cud jednak zaistniał, kolumny wyszły mi o jakieś 2 cm. za niskie. Poprawiać już nie będę. Same ruiny to nie wszystko, będą stały na skale jak te oryginalne, ale na nieco innych. Będą mniej więcej takie i w takiej kolorystyce.

  Będą oczywiście wyższe, tak mniej więcej 12 cm. I oczywiście muszę wymyślić jak je uformować żeby ludkowie mogli w jakiś sposób dostać się do ruin.

2 komentarze: