niedziela, 20 października 2013

Powitanie

   Witam. Witam serdecznie wszystkich którzy lubią się bawić żołnierzykami, a którzy niemal dziecięca zabawę kamuflują słowami "Gra Bitewna".                                                                                                    Ja swojego czasu również wpadłem w nałóg grania wraz z synem. Próbowałem też stworzyć klub gier, jednak brak odpowiedniego lokum i trudność w podczepieniu się pod jakikolwiek Dom Kultury ("Wy tam czary, sataniści, uprawiacie") sprowadziło na mnie zniechęcenie. Nie do grania, graliśmy dalej, syn wciągnął kolegów, którzy jednak szybko porzucili LOTRa na rzecz Warhamera. Z czasem i syn uznał że jest na to za dorosły i straciłem graczy.
   Pozostało jednak zamiłowanie do budowy elementów pola bitwy. Pasja duża, miejsca w domu mało, więc zacząłem swoje prace sprzedawać na Allegro.
   Tutaj chciałbym przedstawić swoje zarówno starsze jak i najnowsze dzieła. Również po to żeby móc samemu kiedyś wrócić pamięcią do tego co dawniej zrobiłem i porównać z najnowszymi dokonaniami.
 Zapraszam.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz