środa, 10 maja 2017

Grobowiec Balina - cały


   Teraz będzie dużo zdjęć a do tego wiele paplania.
   Mówiłem że śni się pełny Grobowiec Balina, więc przestałem śnić i go sobie ulepiłem.  W trakcie tworzenia zauważyłem że chyba powinien być większy, co najmniej o jedną kolumnę dłuższy. Tak się mi wydaje, chociaż i tak makieta do małych nie należy. I będzie większa, zrobię jak mi zdrowie miłe. Tylko że przy okazji naszło mnie coś jeszcze. A gdyby tak sobie zrobić Morię? Za Chiny Ludowe nie wiem gdzie miałbym to trzymać, ale ochota na całe królestwo Krasnoludów i ich niechcianych sublokatorów o zielonkawym zabarwieniu skóry, jest i to coraz większa. Zastanawiam się tylko po jakiego czorta? Zastosowanie do grania takie sobie, chyba tylko dla koneserów. Zastanawiam się też jak to zrobić. Wiadomo że nie w całości. I na pewno nie wszystkie siedem poziomów, wydaje mi się że maksymalnie ledwie trzy. Ile tego wyjdzie, wielka niewiadoma, ale chyba najmarniej 6 plus jakiś fragment kopalni, i jakieś korytarze Goblinów. Nic to, zacznę od zachodniego wejścia, a potem się zobaczy. Tymczasem zapraszam do oglądania.




















11 komentarzy:

  1. Coś wspaniałego, a to okienko wpuszczające światło rodem z filmu jest po prostu genialne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno było pominąć ten komin oświetlający komnatę

      Usuń
  2. Oż #$@%^@, ale miazga! Jak to robiłeś? Rozrysowałeś najpierw plan całości na podstawie fotek z filmu? I jakie ma to wymiary?
    Dałoby radę abyś pokazał w etapach jak robisz kolumnę? W szczególność interesuje mnie jak wykonujesz te ścięte boki z zaokrągleniami.
    Ostatnia fotek mega klimatyczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, nic nie rozrysowałem, poszedłem na łatwiznę. Dostałem zlecenie wykonania makiety na podstawie tego http://zalacznik.wp.pl/0/d678/mines_of_moria.jpg?tsn=1494516390969&zalf=Nowe&wid=27532&p=2&o2=254161&t=IMAGE&st=JPEG&ct=QkFTRTY0 zrobiłem to http://makietydarka.blogspot.com/2017/04/grobowiec-balina.html a teraz tylko dodałem 2,5 ściany:) Całość ma jakieś 47 x 45 cm. chociaż jak gdzieniegdzie przyważyłem, powinno być najmarniej 60 cm. Kolumny, cóż, może w sobotę pokażę co i jak?

      Usuń
    2. Niestety ten plik z WP się nie otwiera :(.

      Usuń
    3. Teraz będzie widoczne https://pl.pinterest.com/pin/436004807664418087/

      Usuń
  3. Jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem!!!

    Jednocześnie dobrze rozumiem chęć zbudowania całej Morii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw uporam się z Osgiliath.

      Usuń